
HOTEL BEHEER
Full service
+ Opstarten
+ Hotel beheer
+ Kalenderbeheer & dynamic pricing
+ Gasten communicatie & screening
+ Coördinatie van schoonmaak
+ 24/07 support
+ Calamiteitenondersteuning
+ Flexibele check-in tijden
+ Minimaal verblijf van 2 nachten
+ Reviews verzamelen
• Check-in via sleutelkast of smartlock
Op aanvraag
Wat inbegrepen is
Bij Cohost Company kunnen wij jouw boutique hotel volledig beheren met onze hotel beheer diensten. Zo word je volledig ontzorgd, houd je meer tijd over, behaal je een hogere bezettingsgraad en geniet je van passieve inkomsten.
Alle bedragen zijn exclusief btw.
Flexibiliteit
Bij ons behoud je de vrijheid om je eigen richtlijnen te bepalen – wij passen ons volledig aan jouw concept aan.
Diensten die wij niet aanbieden
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen, bieden wij onze diensten niet los aan. Diensten zoals schoonmaak zijn uitsluitend beschikbaar voor hotels die bij ons in beheer zijn. Mocht je vragen hebben of een speciale situatie bespreken, neem dan gerust contact met ons op.
Opstarten: bij pakketten inbegrepen
We maken foto’s, schrijven teksten en stellen je advertentie optimaal in.
Schoonmaak: €25 per uur
Schoonmaak kost €25 per uur, uitgevoerd door professionals en inclusief reiskosten en materialen.
Linnenpakket: vanaf €20
Bestaat uit: handdoeken, badlakens, kussenslopen, hoeslaken en dekbedovertrek. Voor elk extra pakket wordt een toeslag van €15 gerekend.
Contact
COHOST COMPANY
Amsterdam
020 324 20 92
Ma - vr | 10:00 - 18:00
Za - zo | Gesloten
Diensten
Kennis maken?
Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? We maken graag kennis – neem gerust contact op.
© 2025 by COHOST COMPANY