top of page
Logo van Airbnb service en bnb beheer bedrijf Cohost Company

In drie stappen geregeld

1. Kennismaking

Zodra je aangeeft dat je je appartement wilt verhuren, komen we vrijblijvend bij je langs voor een kennismaking.

2. Fotografie

Voelt het goed en ga je akkoord met ons voorstel? Dan plannen we een afspraak in en maken we mooie foto’s van je woning.

3. Airbnb beheer

Je geeft ons de sleutel en kunt vervolgens onbezorgd van je vakantie genieten – wij regelen de rest.

Moderne vakantieverhuur appartement in Amsterdam beheert door COHOST COMPANY
Moderne Airbnb appartement die gebruik maakt van Cohost Company's Airbnb service

Op jouw voorwaarden

Maak gebruik van onze expertise als bnb beheerder van jouw Airbnb. Met ons aan boord blijft de advertentie van jou, ontvang je de betalingen rechtstreeks van Airbnb (binnen 2-3 werkdagen na check-in), volg je eenvoudig de communicatie tussen ons en de gasten, en houd je volledige controle over wie er in jouw woning verblijft. Zo geniet je de vrijheid om zelf gasten te selecteren.

Waarom je woning op Airbnb verhuren?

Er zijn verschillende redenen om je woning via Airbnb te verhuren. Voor de één helpt het om (een deel van) de hypotheek te betalen, voor de ander is het een manier om die welverdiende vakantie mogelijk te maken. Hoe dan ook: het is een toegankelijke en slimme manier om extra bij te verdienen wanneer je zelf niet thuis bent.

Waarom Cohost Company?

Met onze Airbnb service verhuren wij jouw woning eenvoudig en volledig zorgeloos. Wij ontzorgen je van A tot Z, zodat jij met een gerust hart kunt reizen zonder je zorgen te maken over je woning of gasten. Dankzij onze uitgebreide ervaring in Airbnb beheer hebben we al meer dan 100 woningen in de omgeving Amsterdam succesvol verhuurd. Bovendien zijn wij zelf trotse Superhosts, wat onze kwaliteit en betrouwbaarheid onderstreept.

AIRBNB SERVICE & VAKANTIEVERHUUR

Full service 1

+ Opstarten 

+ Airbnb beheer

+ Kalenderbeheer & dynamic pricing

+ Gasten communicatie & screening

+ Coördinatie van schoonmaak

+ 24/07 support

+ Calamiteitenondersteuning

+ Flexibele check-in tijden

+ Minimaal verblijf van 3 nachten

+ Reviews schrijven & verzamelen

Check-in via sleutelkast of smartlock

17% van de huurinkomsten, exclusief btw

Full service 2

+ Opstarten

+ Airbnb beheer

+ Kalenderbeheer & dynamic pricing

+ Gasten communicatie & screening

+ Coördinatie van schoonmaak

+ 24/07 support

+ Calamiteitenondersteuning

+ Flexibele check-in tijden

+ Minimaal verblijf van 3 nachten

+ Reviews schrijven & verzamelen

 Persoonlijke check-in op locatie 

20% van de huurinkomsten, exclusief btw

Wat inbegrepen is

Bij Cohost Company nemen we alle werkzaamheden uit handen en verhuren we jouw woning succesvol via Airbnb met onze complete service. Met onze full-service pakketten ben je volledig ontzorgd, zelfs terwijl je op reis bent. De inbegrepen diensten zie je hierboven; de extra opties rechts worden rechtstreeks aan de gasten doorberekend, zodat jij daar niets van merkt. Bij Cohost Company houden we dit graag transparant – iets wat bij andere aanbieders vaak ontbreekt.

De extra diensten die zijn gemarkeerd met een sterretje (*) worden echter wel aan de Airbnb-verhuurder of woningeigenaar doorberekend.

Alle bedragen zijn exclusief btw.

Flexibiliteit

Bij ons behoud je uiteraard de vrijheid om bijvoorbeeld je eigen schoonmaker in te schakelen, zelf met gasten te communiceren of de screening van gasten te verzorgen.

Diensten die wij niet aanbieden 

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen, bieden wij onze extra diensten niet los aan. Diensten zoals schoonmaak zijn uitsluitend beschikbaar voor woningen die bij ons in beheer zijn. Mocht je vragen hebben of een speciale situatie bespreken, neem dan gerust contact met ons op.

Opstarten: bij pakketten inbegrepen

We maken foto’s, schrijven teksten en stellen je advertentie optimaal in.

Schoonmaak: €25 per uur

Schoonmaak kost €25 per uur, uitgevoerd door professionals en inclusief reiskosten en materialen.

Linnenpakket: vanaf €20

Bestaat uit: handdoeken, badlakens, kussenslopen, hoeslaken en dekbedovertrek. Voor elk extra pakket wordt een toeslag van €15 gerekend.

Beddengoed: vanaf €15

We bieden huurdekens en kussens, handig als je deze zelf niet hebt voor je gasten.

*Premium pakket upgrade: +2%

We verzorgen een welkomstcadeau en toiletartikelen voor je gasten. Boekingen kunnen aansluitend plaatsvinden; alleen bij drukte blokkeren we soms de check-outdag voor schoonmaak.

Contact

COHOST COMPANY
Amsterdam

020 324 20 92

info@cohostcompany.nl

Ma - vr | 10:00 - 18:00

Za - zo | Gesloten

Kennis maken?

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? We maken graag kennis – neem gerust contact op.

© 2025 by COHOST COMPANY

bottom of page